27.1 C
Hong Kong
Friday, March 29, 2024

車事短評:停車熄匙 除衫降溫?


日日聽新聞,一時嘈政府官員邊個唔掂,個個禮拜示威要人落台,真係聽到厭。大熱天時,室外氣溫三十四五度,難為左一班街上停車熄匙等候既司機,真係陰功。人已經夠熱,仲要聽埋哂咁多令人火滾既新聞,唔通真係要當街除衫降溫?

梁振英話個廚房熱所以入去,我地一班車主就唔會貪車廂熱至上去掛。盧蘇眼見街上唔少司機仍會偷雞唔熄匙,實在無可厚非。尤其是現今在電動車及油電混合車尚未廣泛普及時,盧某早已表示過,停車熄匙應該要按季節執行,而非全年執行。儘管有所謂酷熱天氣警告豁免,但要每位司機都能即時查看並不容易。

何不簡易地在指定月份,容許日間全面豁免停車熄匙就算了?其餘時間大可繼續實施,一來司機及執法人員都能有簡單易明的熄匙分界,萬一司機被抄告票,只要執法人員出示溫度計,證明氣溫低於規定溫度,爭議都會少很多,真的要食牛肉乾也無怨了。反正梁特首想推行德政改善民生,盧某建議不如資助一般車主換油電車或電動車,等多些人可以合法停車涼冷氣,一次過改善空氣質素,又可加快環保汽車的普及,仲可能有助減少部分民怨呢!

盧蘇

Car1.hk《車事短評》專欄作者
(以上純屬作者個人言論及創作,並無科學根據,亦不代表本公司立場。)

相關內容

最新內容