29 C
Hong Kong
Thursday, April 18, 2024

車事短評:很蝗很暴力?


「很蝗很暴力」源自內地潮語同音「 很黃很暴力」,盧蘇真要佩服網民既鬼才。鑑於近日「蝗蟲」一字熱爆中港,又發生咁多瘋瘋語語,令盧某都無辦法唔講下。

有無人知「蝗蟲」既英文係點串呢? 可以叫「Locust」。一直以來都只係睇紀錄片新聞片之類,睇到非洲人點樣去驅趕蝗蟲。非洲人除左噴洒農藥之外,原來燒車軚一樣都得。橫掂香港日日都有咁多廢舊車軚換出來,又無人專門橡膠回收工業再用,不如就放幾條係廣東道,即場 BBQ 搞到四圍都係「Hut-In」,到時莫講話蝗蟲,就連俾「孔叫獸」話係狗既香港人,狼呀豬呀都一定走夾唔透啦。

在非洲,雖然蝗蟲的破壞性大,繁殖速度快,但都需要有利的條件下,例如大量降雨和氣溫上升等,才可以為蝗蟲繁殖創造條件。如此看來,我地香港又是否需要重新審視,係法例定係環境因素造就「有利條件」,而當局又係唔係知錯能改呢?盧某人都係香港人,絕對係飲香港水,流香港血。到底香港回歸十幾年來,係好左定衰左,唔好睇恆生指數,去睇下民生指數,大家就心知肚明:呢啲先至係所謂嘅公道自在人心!

盧蘇
Car1.hk《車事短評》專欄作者

(以上純屬作者個人言論及創作,並無科學根據,亦不代表本公司立場。)

相關內容

最新內容